Skip to main content

Minu teekonna algus..

Kui ma eelmise aasta alguses omale eesmärke seadma hakkasin, siis sain aru, et niimodi enam edasi minna ei saa ja midagi tuleb muuta. Ma olin kõike juba liigagi kaua edasi lükanud. Olin ka varem proovinud, kuid millegipärast jätsin lõpuks ikkagi asjad pooleli.. Ja nii kogusin alati "rõõmsalt" kõik kaotatu tagasi. Ma pole isegi kindel kust ma selle tahtejõu võtsin, kuid täna, aasta hiljem, olen õnnelik, et ma jälle alla ei andnud. Usun, et üheks suureks põhjuseks oli see, et H. tuli minuga trenni kaasa ning ma ei pidanud üksi seal lakke vaatama. Kuna ma olin nii mitmeid kordi alustanud ja pooleli jätnud olin, siis ei olnud paljudel minu ümber väga suurt usku sellesse, mida ma rääkisin.. Kuid seda enam tahtsin ma vastupidist tõestada!

Jaanuar 2016
Jaanuaris suutsin trennis käia tervelt 7 korda!! Milline imeline saavutus, eksole. Kahjuks suutsin ma peale kahte esimest trennikorda kohe päris korralikult haigeks jääda, sest Heiaheia väitel olin ma lausa 10 päeva rivist väljas. Õnneks aga suutsin ma ree peale tagasi saada ning kuu viimased trennid olid täitsa regulaarsed.

Minu trennid:
1x vesivõimlemine 
6x harjutused jõusaalis 

Veebruar 2016
Ma pean tunnistama, et veebruaris polnud olukord sugugi parem, sest trenni jõudsin ma ainult 6 korda ja kõike seda kuu esimeses pooles. Peale Inglismaa reisi olen looder olnud ja trenni ei teinud :(

Minu trennid:
5x harjutused jõusaalis
1x Brazilian butt lift rühmatrenn

Märts 2016
Asjad hakkavad vaikselt paremuse poole liikuma. Trenne tuli kokku juba 10. Ma arvan, et märtsi kuu oli tegelikkuses see, mis sai minu jaoks otsustavaks ning kus mitmetel põhjustel asjad tegelikult ka muutuma hakkasid:
1. Sain ma märtsis Heiaheias oma esimese medali ning see andis juurde motivatsiooni tegutsemiseks (10 jõusaali korra eest)
2. Tööl hakkas meil peale 2 kuud kestev tervisekampaania, kus võistlesin nii kaalulangetamise kui ka sammulugemise kategoorias
3. Tänu tööl toimuvale iganädalasele kaalumisele otsustasin ette võtta pool aastat tühjalt makstud Erik Orgu toitumiskava ja hakata tegelikult ka selle järgi süüa tegema (mul oli kava juba oktoobris tellitud aga ilmselgelt läks see toitumise tuhin esimese kahe nädalaga üle..)

Minu trennid:
1x jooksu/kõnni trenn
7x harjutused jõusaalis
1x Bodyattack rühmatrenn
1x Nike Training Club trenn

Alljärgnevalt pildilt võib näha 2 kuu jooksul toimunud muutust. Nende kahe pildi tegemise vahe on 1,9kg ning ma olen täna iseendale väga tänulik, et ma tol hetkel sellest ennast heidutada ei lasknud ja alla ei andud.. Ikka vapralt edasi! :)
jaanuar 2016 -> märts 2016

Comments

Popular posts from this blog

Narva energiajooks 2019 - see oli rets

See jooks oli minu kevadhooaja kõige kardetuim jooks ning põhjuseid selleks oli tegelikult mitmeid. Ühest küljest kartsin väga oma selja pärast , sest seni oli see intensiivsemate ja pikemate jooksude ajal pea alati valutama hakanud. Teisest küljest oli põhjuseks ka see, et ma ei olnud ju seetõttu ka üle 10km jookse sel aastal teinud . Ega ma tegelikult eelmine aasta enne poolikut ka väga palju pikemat maad ei jooksnud, kuid siis ei olnud mul seljavalu. Kõigele sellele lisaks lubati muidugi r ekordiliselt kuuma jooksuilma , mis minu hirme üldse ei vähendanud. Päev enne jooksu tuli tegelikult ka teade, et kuuma ilma tõttu on võimalik registreerimine järgmisesse aastasse lükata, kuid olin juba jooksuga arvestanud ja otsustasin, et seda võimalust ma ei kasuta. Mul on hea meel, et ma ei pidanud laupäeval mitu tundi varem Tallinnast sõitma hakkama ja sain rahulikult alles kell 9 kodust liikuma hakata. Ees ootas tunni ajane sõit ning eelmisest aastast oli juba teada, et parkimisega ei t

2017 kuulus jooksule ja NTC'le!

2017 aasta oli minu elus ühest küljest üks parimaid ning teisest küljest üks raskemaid aastaid. Oli palju raskeid hetki ja ebaõnnestumisi, kuid teisest küljest jälle palju regulaarsust ja õnnestumisi. Eelmine aasta oli minu jooksutee algus. Varasemalt olin küll korduvalt alustanud, kuid alati jäi asi katki enne kui ma päriselt joosta jõudsin :( Kaalulangetamisel läks väga hästi kuni mai kuuni, kuhu jäi ka minu parim kaal. Peale seda hakkas see vaikselt tõusma ning viimased kuud on püsinud enam-vähem samas kohas. Siinkohal jääb asi puhtalt toitumise taha, sest magusat sai aasta teises pooles ikka väga väga palju söödud. Uuel aastal proovin paremini :) Jaanuar NTC Challenge Millegipärast oli mul ühest kunagisest NTC Endurance trennist hirmus mälestus ning pikka aega ma sinna minna ei julgenud. Jaanuaris võtsin oma julguse kokku ja andsin sellele trennile uue võimaluse. Challenge algus oli hea võimalus alustamiseks. Ja mul on väga hea meel, et ma sellele trennile uue võimaluse

Minu esimene maraton!

Ühest küljest tundus, et need kuud möödusid meeletu kiirusega, kuid teistest küljest oli viimastel päevadel tunne, et tunnid mööduvad eriti aeglaselt. Ja nüüd on see päev möödas. EDIT: Tegelikult on juba peaaegu 2 kuud sellest päevast möödas ning ma pole endiselt jõudnud kokkuvõtet kirjutada.. Päris halb! Maratoni eelsel nädalal läks valesti päris palju asju. Kõige hullemaks loen ise seda, et tööl oli üpris pingeline nädal ja seetõttu olin pidevalt väsinud ja tujust ära. Ja nagu minu puhul ikka, siis esimesena langeb ära korralik toitumine. Ma pole viimastel nädalatel kokku ka nii palju söönud kui sel nädalal. Kahjuks aga polnud need valikud kaugeltki mitte tervislikud. Samuti oleks võinud rohkem mineraalvett juua. Tegelikult kui välja arvata see poolik spordijoogi tablett, mille mõned päevad enne ära tarbisin, siis ei joonud ma mitte ühtegi liitrit mineraalvett. Ja see, mu sõbrad, on minu puhul enne suurt võistlust ikka suur haruldus. Lisaks käisin laupäeval härrale sügisjooksul kaas