Skip to main content

3 months from now you will thank yourself!

Pean tunnistama, et just nii ma 3 kuud hiljem endale ka ütlesin. Kuigi muutused ei tulnud üleöö ning nõudsid päris palju pingutamist, siis vähehaaval hakkas kõik paremuse poole minema.

Aprill 2016
Ma ise mäletan, et ma oleks nagu tublim olnud kui ma tegelikult olin. Seetõttu ongi hea, kui kõik trennid kuskil kirjas on, sest enda kirja pandud trennide arvule vastu vaielda ei saa. Trennis käisin ma ei vähem ega rohkem kui 8 korda. Kui ma aastaid tagasi esimest korda spordiklubisse trenni läksin, siis mulle BodyPump meeldis. Ka aprillis seadsin ma oma sammud tuttava trenni poole, kuid mis oli kadunud, oli armastus BodyPump'i vastu. Mis seal ikka, tuli endale uus sobiv trenn leida. Bosu see-eest on siiani mu suur lemmik.

Minu trennid:
5x Jõusaal
1x Jooksmine
1x Bosu
1x BodyPump

Mai 2016
Minu sünnipäeva kuu, hurraa! Mis saaks olla iseendale parem kingitus kui minna sünnipäevale vastu veel kergemana? Mõistlikkuse piires loomulikult eks. Kirja sai tervelt 14 treeningut ja pealegi veel väga erinevaid. Vot see juba on midagi. Korra on kirja saanud ka jooksmine, kuid armastust selle spordiala vastu ma siiski ei leidnud ja peale mõnda üksikut korda see teekond taas katki jäigi. Minu suureks armastuseks on rulluisutamine, kuid kurbusega pean tõdema, et olen peale Tallinnasse kolimist seda spordiala ikka liiga vähe harrastanud. Aga kurvastada pole mõtet, tuleb sel aastal paremini proovida. Õnneks saab kergliiklustee nüüd alguse töökohale väga lähedalt, nii et vabandused võib nüüd ära unustada! Tegelikult on ikka meeletult palju rühmatrenne, mis mulle meeldivad, kuid kahjuks on ööpäevas aega liiga vähe ja igale poole ei jõua.

Minu trennid:
3x Rulluisutamine (kokku 39km)
2x Ringtreening
1x Jooksmine
1x Jõusaal
1x BodyJam
1x Spinning
1x Bosu
1x Pilates
1x Kõhulihased + venitus
1x Kõht-Selg-Tuhar
1x AquaToning

Juuni 2016
Juuni lõpus täitus pool aastat regulaarseid treeninguid. Skoorisin sel kuul 26 treeningut ning ühtlasi olin juuni kuu seisuga käinud 20's erinevas trennis! See oli esimene kord kui võtsin ette kindla kava mille järgi treenida. Kui ma ei eksi, siis oli tegemist raamatuga, mille eesmärk oli saada 6 nädalaga bikiinivormi. Trenni tuli teha 6 päeva nädalas ning pühapäeviti ootas ees puhkus. Kui ma nüüd tagantjärgi vaatan, siis oli seda ilmselt tõesti veidi palju ning ma olen õnnelik, et selle ühel hetkel pooleli jätsin. Minusugusele alustavale treenijale ei olnud selline koormus üldse mitte sobiv. Koosnes siis kava jõu-kardio-pilatese harjutustest.

Minu trennid:
8x Jõusaal
6x Jooks jooksulindil
5x Pilates
2x BodyCombat
1x Rattasõit jõusaalis
1x Zumba
1x Rattasõit looduses
1x Rulluisutamine
1x Jalutamine

Hakkasin nüüd kaotatud kilogramme kokku arvutama ja vau, mul jäi endal ka praegu suu lahti. Kui märtsi lõpuks olin ma kaotanud 3 kuuga 1.9kg, siis juuni lõpuks olin ma kaotanud veel 8.3kg ehk siis kokku 6 kuuga 10.2kg! Suurem osa sellest kadus mais-juunis. Seda selgitab ka see, et just siis olin ma oma toitumiskava osas kõige hoolsam ning tegin regulaarselt kava järgi trenni, mitte ei rapsinud suvaliselt jõusaalis/rühmatrennis ringi.

jaanuar 2016 -> aprill 2016 -> juuni 2016



Comments

Popular posts from this blog

Narva energiajooks 2019 - see oli rets

See jooks oli minu kevadhooaja kõige kardetuim jooks ning põhjuseid selleks oli tegelikult mitmeid. Ühest küljest kartsin väga oma selja pärast , sest seni oli see intensiivsemate ja pikemate jooksude ajal pea alati valutama hakanud. Teisest küljest oli põhjuseks ka see, et ma ei olnud ju seetõttu ka üle 10km jookse sel aastal teinud . Ega ma tegelikult eelmine aasta enne poolikut ka väga palju pikemat maad ei jooksnud, kuid siis ei olnud mul seljavalu. Kõigele sellele lisaks lubati muidugi r ekordiliselt kuuma jooksuilma , mis minu hirme üldse ei vähendanud. Päev enne jooksu tuli tegelikult ka teade, et kuuma ilma tõttu on võimalik registreerimine järgmisesse aastasse lükata, kuid olin juba jooksuga arvestanud ja otsustasin, et seda võimalust ma ei kasuta. Mul on hea meel, et ma ei pidanud laupäeval mitu tundi varem Tallinnast sõitma hakkama ja sain rahulikult alles kell 9 kodust liikuma hakata. Ees ootas tunni ajane sõit ning eelmisest aastast oli juba teada, et parkimisega ei t

2017 kuulus jooksule ja NTC'le!

2017 aasta oli minu elus ühest küljest üks parimaid ning teisest küljest üks raskemaid aastaid. Oli palju raskeid hetki ja ebaõnnestumisi, kuid teisest küljest jälle palju regulaarsust ja õnnestumisi. Eelmine aasta oli minu jooksutee algus. Varasemalt olin küll korduvalt alustanud, kuid alati jäi asi katki enne kui ma päriselt joosta jõudsin :( Kaalulangetamisel läks väga hästi kuni mai kuuni, kuhu jäi ka minu parim kaal. Peale seda hakkas see vaikselt tõusma ning viimased kuud on püsinud enam-vähem samas kohas. Siinkohal jääb asi puhtalt toitumise taha, sest magusat sai aasta teises pooles ikka väga väga palju söödud. Uuel aastal proovin paremini :) Jaanuar NTC Challenge Millegipärast oli mul ühest kunagisest NTC Endurance trennist hirmus mälestus ning pikka aega ma sinna minna ei julgenud. Jaanuaris võtsin oma julguse kokku ja andsin sellele trennile uue võimaluse. Challenge algus oli hea võimalus alustamiseks. Ja mul on väga hea meel, et ma sellele trennile uue võimaluse

Minu esimene maraton!

Ühest küljest tundus, et need kuud möödusid meeletu kiirusega, kuid teistest küljest oli viimastel päevadel tunne, et tunnid mööduvad eriti aeglaselt. Ja nüüd on see päev möödas. EDIT: Tegelikult on juba peaaegu 2 kuud sellest päevast möödas ning ma pole endiselt jõudnud kokkuvõtet kirjutada.. Päris halb! Maratoni eelsel nädalal läks valesti päris palju asju. Kõige hullemaks loen ise seda, et tööl oli üpris pingeline nädal ja seetõttu olin pidevalt väsinud ja tujust ära. Ja nagu minu puhul ikka, siis esimesena langeb ära korralik toitumine. Ma pole viimastel nädalatel kokku ka nii palju söönud kui sel nädalal. Kahjuks aga polnud need valikud kaugeltki mitte tervislikud. Samuti oleks võinud rohkem mineraalvett juua. Tegelikult kui välja arvata see poolik spordijoogi tablett, mille mõned päevad enne ära tarbisin, siis ei joonud ma mitte ühtegi liitrit mineraalvett. Ja see, mu sõbrad, on minu puhul enne suurt võistlust ikka suur haruldus. Lisaks käisin laupäeval härrale sügisjooksul kaas