Skip to main content

You don't have to go fast.. You just have to go!

Imeline suveaeg ehk juuli ja august, kus palavasse treeningsaali kohe üldse ei tõmmanud!

Juuli 2016
Kätte oli jõudmas aeg, mil kaal ei tahtnud enam üldse nii kiiresti langeda. Aga siiski! Kui aus olla, siis praegu ei mäleta ma absoluutselt mis trenni ma suvel tegin. Meeles on ainult see tunne, et kohe üüüüüüldse ei taha trenni minna, sest isegi spordiklubis on liiga palav. Tavaliselt on see probleem mul kodus ja seetõttu ei suuda/taha ma koduseinte vahel üldse trenni teha! Pigem leian 2 tundi rohkem aega ja ronin spordiklubisse. Trenne sai kokku 17. Tegemist oli taaskord selles mõttes huvitava kuuga, et ma olen ikka hirmus palju erinevaid trenne katsetanud. Pikemalt püsima ühegi juurde aga väga ei jäänud.

Minu trennid:
7x Jõusaali erinevad kavad
5x Jooks
1x Rattasõit 9km
1x Rulluisutamine 20,6km
1x Pilates
1x BodyCombat
1x Krõpsutrenn

Pange tähele seda viimast trenni! :D
August 2016
Trenne sai kokku 24.

September 2016
Trenne sai kokku 27. 3 haigusepäeva oli ka.

Sellest hoolimata langes kaal vaikselt vaikselt edasi ning aasta lõpuks olin oma elu parimas kaalus. Ülejäänud aasta käisin ka päris regulaarselt trennis ning aasta lõpus võisin öelda, et olen oma treeningrutiiniga väga rahul! :)

2016 aasta oli spordis minu elu kõige aktiivsem! :)

Comments

Popular posts from this blog

Narva energiajooks 2019 - see oli rets

See jooks oli minu kevadhooaja kõige kardetuim jooks ning põhjuseid selleks oli tegelikult mitmeid. Ühest küljest kartsin väga oma selja pärast , sest seni oli see intensiivsemate ja pikemate jooksude ajal pea alati valutama hakanud. Teisest küljest oli põhjuseks ka see, et ma ei olnud ju seetõttu ka üle 10km jookse sel aastal teinud . Ega ma tegelikult eelmine aasta enne poolikut ka väga palju pikemat maad ei jooksnud, kuid siis ei olnud mul seljavalu. Kõigele sellele lisaks lubati muidugi r ekordiliselt kuuma jooksuilma , mis minu hirme üldse ei vähendanud. Päev enne jooksu tuli tegelikult ka teade, et kuuma ilma tõttu on võimalik registreerimine järgmisesse aastasse lükata, kuid olin juba jooksuga arvestanud ja otsustasin, et seda võimalust ma ei kasuta. Mul on hea meel, et ma ei pidanud laupäeval mitu tundi varem Tallinnast sõitma hakkama ja sain rahulikult alles kell 9 kodust liikuma hakata. Ees ootas tunni ajane sõit ning eelmisest aastast oli juba teada, et parkimisega ei t

2017 kuulus jooksule ja NTC'le!

2017 aasta oli minu elus ühest küljest üks parimaid ning teisest küljest üks raskemaid aastaid. Oli palju raskeid hetki ja ebaõnnestumisi, kuid teisest küljest jälle palju regulaarsust ja õnnestumisi. Eelmine aasta oli minu jooksutee algus. Varasemalt olin küll korduvalt alustanud, kuid alati jäi asi katki enne kui ma päriselt joosta jõudsin :( Kaalulangetamisel läks väga hästi kuni mai kuuni, kuhu jäi ka minu parim kaal. Peale seda hakkas see vaikselt tõusma ning viimased kuud on püsinud enam-vähem samas kohas. Siinkohal jääb asi puhtalt toitumise taha, sest magusat sai aasta teises pooles ikka väga väga palju söödud. Uuel aastal proovin paremini :) Jaanuar NTC Challenge Millegipärast oli mul ühest kunagisest NTC Endurance trennist hirmus mälestus ning pikka aega ma sinna minna ei julgenud. Jaanuaris võtsin oma julguse kokku ja andsin sellele trennile uue võimaluse. Challenge algus oli hea võimalus alustamiseks. Ja mul on väga hea meel, et ma sellele trennile uue võimaluse

Minu esimene maraton!

Ühest küljest tundus, et need kuud möödusid meeletu kiirusega, kuid teistest küljest oli viimastel päevadel tunne, et tunnid mööduvad eriti aeglaselt. Ja nüüd on see päev möödas. EDIT: Tegelikult on juba peaaegu 2 kuud sellest päevast möödas ning ma pole endiselt jõudnud kokkuvõtet kirjutada.. Päris halb! Maratoni eelsel nädalal läks valesti päris palju asju. Kõige hullemaks loen ise seda, et tööl oli üpris pingeline nädal ja seetõttu olin pidevalt väsinud ja tujust ära. Ja nagu minu puhul ikka, siis esimesena langeb ära korralik toitumine. Ma pole viimastel nädalatel kokku ka nii palju söönud kui sel nädalal. Kahjuks aga polnud need valikud kaugeltki mitte tervislikud. Samuti oleks võinud rohkem mineraalvett juua. Tegelikult kui välja arvata see poolik spordijoogi tablett, mille mõned päevad enne ära tarbisin, siis ei joonud ma mitte ühtegi liitrit mineraalvett. Ja see, mu sõbrad, on minu puhul enne suurt võistlust ikka suur haruldus. Lisaks käisin laupäeval härrale sügisjooksul kaas